17 Ekim 2012 Çarşamba

Yaşamın Sen Hali


Sen Hali.....

Yaşamın sen hali yeni başlangıçlarla dolu. Seninle yeniden yeniden başlayan anların bütünü. Sen halini seviyorum bu yaşamın. Hiç bitmemesini.....acımasızca hırpalasamda, unutsamda bir anlığına soluğunun anlamını, yeniden başlayabileceğimizi biliyorum ya, sen haline tekrar geliyor ya yaşam; işte bu halin içine düşmeyi, seninle mücadele etmeyi seviyorum. Aşkının beni özgürleştirmesini, sınırlarımın içine girdikçe kendimi daha avare hissedebilmeyi seviyorum. Gölgemle savaşırken benim Sancho Panzam olup, göremediğim savaşçılarla yaptığım aptal mücadelemi desteklemeni seviyorum. Gelgitlerimin içinde kaybolmamanı ve benim kendi sularımda boğulmamı engellemeni, karanlığımı dengelemeni seviyorum. Ateş hattıma girme cesaretini gösterebilmeni, 'Berlin Duvarımı' yıkmış olmanı seviyorum. 

          Tekrar tekrar yaşamak istiyorum seni. Hiç bitmesin diye yeniden başa dönüyorum, taa başladığımız yere kadar geri gidiyorum bazen. Her başlangıçta ayrı hislerle yaşıyorum sen halini. Her başlangıç beni daha fazla insan yapıyor, sanki seni daha fazla sevdikçe insan oluyorum. Yaşamın karanlıkları yüz bulamadığı için terk ediyor beni, seni yaşadıkça. Bugün yeniden başlıyoruz ya, sen haline geçiyorum ya tekrar.....işte sen halini bunun için seviyorum.

                                                                       Özden Tatlı Denemeler      (senin için)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder