7 Ekim 2012 Pazar

Tatlı Denemelerimin Yoldaşına

DEĞİŞİM VE BİZ OLUŞUMU

(Takvim yaprakları, 15 Eylül'ü gösteriyor.)

                   Tatlı denemelerimin yoldaşı ve kendi hikayesinin başladığını fark etmeyen biricik arkadaşım;
         teşekkür ederim.

Çılgın fikirlerimin dinleyicisi ve destekçisi olduğun, hayallerime hayallerini kattığın ve beni endişelerimle ve saçma cesaretimle yalnız bırakmadığın için teşekkür ediyorum sana.


Tatlı denemelere, heyecanımı ve endişelerimi paylaşabildiğim, bakışına yandığım biricik dostumla devam etmeye karar verdik. Bu hikayenin bizi nereye götüreceğini, nasıl değiştireceğini ve duvarlarımızı aşıp aşamayacağını hep birlikte göreceğiz. İki sosyal paylaşım özürlüsü olarak hikayemizi satırlara dökmek isteğimizin sebebi, korkumuzun cesaretimizin önüne geçmesini engelleme isteğimizdir. Bu satırları okuyan herkes tatlı mücadelemizin şahididir.
Birlikteliğimiz yaklaşık olarak 11 yıl önce, taşı toprağı altın olan İstanbul’a, üniversite eğitimi için gelmemizle başladı. Kısa süreli yurt ve sınıf arkadaşlığımız benim mücadeleci ruhumla ve ikna yeteneğimle ev arkadaşlığına dönüştü. Ev arkadaşlığından, bakışlarla ve kısa cümlelerle birbirimize çok şey anlatabildiğimiz aşamaya geldik. Allah sonumuzu hayır etsin…
Kapalı ve kilitli bir kutuda sakladığım çılgın fikirlerimi ona ilk anlattığımda, (o dememin sebebi, isimlerimizi ifşa etmek konusunda kararsız kaldık. Acaba takma ad mı kullansak?) ya da anlatmaya çalıştığımda yüzünde gördüğüm heyecan benim için kullandığı bütün kelimelerden değerliydi. Düşsel ortamdakileri kapalı kaldıkları yerden alıp kelimelere dökmek kolay olmadı ama biz az kelimeyle birbirine çok şey anlatabilen iki arkadaşız. İlk heyecanın ardından, endişeli bakışları ve nasıl sorusunun gelmesi çok zaman almadı ama her şekilde ben varım dedi. Biliyorum dostum, değişim için mücadele etmek ve sonunu bilmediğin bir yola girmek ne zaman kolay oldu ki?
Düşsel dünyamızın karşılaşmasının ardından, hikayemizin neresinde ve nasıl olması gerektiğine tam olarak karar vermeyen ama kendi tatlı mücadelesini başlatma cesareti gösteren biricik arkadaşımla beraber denemeye karar verdik. Artık yalnız değilim.
Söz sende yoldaş……



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder