6 Ekim 2012 Cumartesi

Tatli Denemeler


NEREDEN BASLADIK?      
( İlk yazım, takvim yaprakları 5 Eylül'ü gösteriyor.)


Bu blog bir denemenin güncesidir...


       İnteraktif yaşamla ve bilgisayarla arası iyi olmayan biri olarak böyle bir kararı nasıl aldığım sorusunun cevabını hiç veremeyeceğim. Belki kendime olan güvenim sayesinde bu paylaşıma ihtiyac duydum. Belki de tam aksine güven duygumun eksikliği beni buraya sürükledi. 

Bu blog bir basarı ya da başarısızlığın hikayesi olarak kanıtlara geçsin istiyorum. Hayatı boyunca istedikleri için büyük mücadelelere katılmamış biri olarak istediklerimin pesinden koşma zamanının geldiğine  inanıyorum. 29 yasindaysaniz ve münferit olarak başarısızlık duygusuyla doluysaniz başlangıç çizgisinden diğer tarafa geçmeniz icin inanc yetersiz kalabiliyor. Çizgiyi geçmeniz konusunda cesaretlendirenlerinizde yoksa(sevgili esim hariç)...duşunun! Tahmin ediyorum ki vazgeçememek için bu hikayeyi anlatmaya başlıyorum.  Hikaye mı?
Sizinle aynı ayakkabı numarasına sahip arkadasınızın ayakkabısıyla ozel bir randevuya hic gittiniz mi? 
Aslında ayakkabı ayağınıza uymuştur ama ayak yapılarınızın farklılığından dolayı rahatsızlık verici bir durumdasinizdir. Hatta hissettiğiniz sıkıntı, yaşadığınız anın önüne gecer ve yasadiklarinizin tadını çıkartamadan eve dönmek zorunda kalırsınız. Benim hikayem biraz bu duruma benziyor. Ayakkabı sizin için uygun ama ayaginizi neresinden rahatsız ettigini anlayamadığınız bir "vurma " durumu yasamak gibi...

Hikayem öğretmen bir çiftin ilk ve son cocuğu olarak 1983 yılında İstanbul ' da   başladı. Çalışan bir annenin cocuğu olarak çocukluğumun okulda geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Sadece çocukluğum olsaydı hikayemi anlatmaya başlamazdim  belki de.... Küçük bir  matematik hesabı yaparsak; annemin göbeğimi çok iyi okullarda okumam için okula atması ve yanlış anlaşılması sayesinde yaklaşık 27 yıldır okul binalarindayim. Tahmin edeceğiniz gibi öğretmen oldum. Marmara Üniversitesi 2005 yılı fen bilgisi öğretmenliği mezunuyum ve aynı yılın Eylül ayından beri öğretmenlik yapıyorum. İsimi ve öğrencilerimi seviyorum ama "vurma" durumu yasıyorum diyebilirim. 

Yasamın, askın, dostların tadını çıkarabilmek için kendime tam olarak uyan ayakkabı arayısiyla "tatlı denemeler" fikri ortaya çıktı. 

 Nereden  geldigini tam olarak anlayamadığım iç sesim ve bir dostum sayesinde başlama çizgisini geçmeye karar verdim. 17 Eylül'de Boğaziçi Üniversitesi ve Cookhane ortakliginin yuruttugu Temel Pastacilik ve Yonetim egitimi sertifika programına başlayacağım. 144saat, 9 haftalık egitimim sırasında deneyimlerimi ve hissettiklerimi YANİ denemelerimi bu sayfalarda paylaşacağım. Bu blog mücadelemin hikayesi olarak kayıtlara geçecek ve sizlerde şahitleri olacaksınız.  Sizlerle (siz kimsiziz su anda bilinmezlik tasiyan bir kelime) olan paylaşımım beni vazgecmekten ve yorulmaktan alikoyacaktir.  Sorumluluk duygusu diyebiliriz........

Benim gibi ayakkabısınin nerden vurdugunu anlayamayan insanlarla deneyimlerimizi paylaştığımız, bir blog olmasını arzuluyorum. 

Başarabilirim....başarabilirsiniz.....













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder