9 Ekim 2012 Salı

Başlamak

          Canım arkadaşım bana söz sende dediğinden beri kelimeler kafamda uçuşuyor  ama  sayın yazımı okuyanlar öyle göründüğü kadar kolay değilmiş meğer.O kadar ön koşul gerekliymiş ki, işin içine girince anladım kafa toplamak gerekmiş(o da bayağı zor tabi dağınık bir insan olunca).Önce karın doyurmak gerekmiş hatta zaman zaman kendini kaybedip temizlik falan yapılmalıymış ki yazı yazılabilsin.( aslında daha çok neden daha sayarım da onları yazı yazamadığım zamanlara saklayacağım yazamama bahanesi olarak......).Keçi diye nitenlendirdiğim can dostuma bu kendimizi bulma serüvenimize, sen de bir ara bakalım canım belki birşeyler bulursun diyerek beni de kattığı için teşekkürlere doyamıyorum.Yazdığı güzel şeyler cevap yazmak beni o kadar zorlar ki sadece gülümseyerek anlatabilirim hissetiklerimi.İşte bu yüzden can dostlar sade bir girişten sonra sorumluğu ele alıp kimse bana sormadan ilk defa kendimi anlatacağım  kafamdakileri dökeceğim size. Hatta çığlık atacağım beni de dinleyin diye inanın ilk defa. Ama ağırdan alacağım hemen tüketmemeliyim tabi. Huyumdur çünkü birden herşeyi anlatıp sesimin kısılması ama yazım bitmesin istiyorum serüvenimiz boyunca...
            Türkiye'de kadın olmaktan mı başlasam sosyal hayatın zorunluklarından mı,acılardan mı yoksa aşktan mı meşkten mi,alışverişten mi benzin bile mevzu olabilir belki(zira güncelliğini kaybetmiyor zam şampiyonu).Klasik konularda de olabilir tabi ilişkiler,çekilmez kızlar,güzel kızlar ,yakışıklı erkekler yada dayanılamaz ukalalar  ve ya çiçek, böcekde olabilir mevzu. Bakalım günler neler sokacak bu zavallı kafası karışık insanın kafasına...

                                                                                      Özge Tatli Denemeler



1 yorum:

  1. kafanızdakiler aslında hepimizin kafasındakiler... yani bizim için yazın...

    YanıtlaSil