6 Ekim 2012 Cumartesi

İlk Adım

İLK TANIŞMA

        Takvim yapraklarının, 29 Ağustos'u gösterdiği tarih,  Cookhane ve Şef Korhan Buyuksuda ile tanışma gunüm olarak kayıtlara geçsin. Sevgili esimin yoldasligiyla ve çuvallar dolusu endişelerimle gittiğim görüşme sonrasında, binadan dudaklarım ay çöreği seklini almis olarak ayrıldım. Cookhane Boğaziçi Üniversitesinin yasam boyu egitim merkezinin mesleki yeterlilik kapsamında egitimlerini sürdürüyor. İtiraf etmeliyim ki giderken cok ayrıntılı bir araştırma yapmamıştım. Bizi karşılayan Büyük Şef Korhan Büyüksuda ("büyük" sıfatını ozellikle kullaniyorum nedenini birazdan anlayacaksiniz) ve Şef Samet Andac bizi cok sıcak karşıladılar. Egitimi, deneyimleri, başarıları ve cookhane hakkında bizi bilgilendirdiler. Korhan Şef 'Johnson Wales Culinary Arts mezunu, akademisyen ve 'Executive Chef' olarak deneyimli bir eğitmen ( 'Büyüksün' sıfatı yakışır.) Bu isi iyi yapmanın şartı üniversitesini okumak diyenlerden değil kendisi. Ayrıca benim 29 yasından sonra cok zor bu isleri öğrenme tezimi güzelde cökertiverince gönlümü çaldığını da itiraf etmeliyim. Görüşme süresinde çalışacağımız  mutfağı ve teorik dersleri alacağımız sınıfları gezdik. İçimi bir heyecan dalgası kapladı. Heeeeerseyi öğrenmek istiyorum. 

     Kayıt hazırlıklarını tamamlayıp ilk adımı atmaya hazırlanmalıyım. Kişisel mücadelemiz hayırlı olsun.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder