8 Ekim 2012 Pazartesi

Mutfağın Hikayesi Başlıyor



          Bu hikaye bir mutfakta geçmektedir. Hikayede gecen karakterler hayal ürünü olmayıp, kanlı canlı, soluk alıp veren, sindirim ve boşaltım yapabilen kisilerden olusmaktadır. Bu hikayenin kahramanları, bu özelliklerinin yani sıra tatil günlerini hiç düşünmeden gastronomi için feda eden cesur insanlardır.  Hikayede Cookhane"mutfak sakinlerinin, hayretler icinde takip edeceğiniz, okuduklarınıza inanamayacaginiz, dehşet verici, kahramanlıklarla bezenmiş yasanmışlıklarını takip edeceksiniz. Bu cesur ve Kahraman mutfak sakinlerimizi tanıyalım;



Korhan Şef, mutfağımızın tek ve gerçek lideri. Mutfak sakinlerine hayallerini gerçekleştirmelerinde yardımcı olacak ilacın formülüne sahip tek kişi.  Mutfağın sahibi ve şefi. 

Samet Şef, mutfağın ikinci lideri. Güçsüzlerin yardımcısı ve adaletin savunucusu. 

Elif, mutfagımızın insan kaynakları sorumlusu. İletisim becerilerinin etkinligiyle tanınan, çalışma koşullarının yoğunluğundan sıkılmış ve kendini mutfağa atmış sirin, tatli bir kız. Annesinin mutfak hükümdarlığından yılmış, aramıza katılmış bir mutfak sakini. Onun için Cookhane Mutfağı yeni hükümdarlık alanı.

Sandra, mutfağımızın beyni. Kendisi Galatasay Lisesi sonrası egitimine Boğaziçi Üniversitesinde devam ediyor. Hem de ekonomi okuyor. Mutfağın beyni ben olacak değilim ya.....Ailesinin zengin mutfak kültürünü, daha da zenginleştirme düşüncesiyle aramıza katılmış, mavi- yeşil bir mutfak sakini.

Ezgi, mutfağımızın hukuk danışmanı. Yemek hukuku, arkadaşlık hukuku gibi alanlarda danışacağımız yetkili kisi. Ülkenin hukuk sisteminden kaçıp, mutfağa girersen iste böyle, yemek hukuku üzerine uzmanlaşmak zorunda kalırsın. Aramızda oluşacak, bıçak, domates, patlıcan, seker konulu anlaşmazlıklarda danışacağımız mutfak sakini.

Muhammer, mutfağımızın paylaşımcısı. Kendisi 'arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum' cümlelerinin sahibi ve tek yetkilisi. Mutfağımızın çıtirlarindan, tam bir beyefendi ve kibar bir mutfak sakini. Yası küçük ama deneyimi, bir çoğumuzdan büyük.
İpek, mutfağımızın kafası karışık turizmcisi. ' ben anlamıyorum, bir şey sorabilir miyim' cümlelerinin sahibi ve mutfağımızın felsefi düşünürü.  Birinin, aslinda bu hayatta bildigimiz bir b....(burası biiiip) olmadigini hatirlatmasi lazim. Bu ben olmayacagim, ben de, en az onun kadar bilinmezlik icindeyim. Kendisi guzel gözlü, çiti piti mutfak çıtirlarimizdan biri.

Ali, mutfağımızın fotoğrafçısı ve insaat alanindaki tek yetkilisi. Anın yakalanmasında ve kayıtlara geçmesinde yetkili mutfak sakini. Bu hikayede fotoğrafçılık deneyimlerinde elde ettigi bakış acısını mutfağa taşıması beklenen kisi. 

Arafat, mutfağımızın sozcusu ve bilirkişisi. Aramızda ki en deneyimli mutfak sakini. Spor gecmisinin verdigi deneyimle yag ve kas kitle indeksi problemlerinde danisilacak kisi. 

Selime,mutfağımızın koruyucusu ve bilirkişi yardımcısı. Deneyimli mutfak sakinlerinden. Özel güvenlikte kazandığı deneyimi pasta ve tatlılarımızı, davetsiz misafirlerden koruyacak tek kisi. 

Ben, mutfağın neyi olur benden bilemedim. Siz nasıl uygun görürseniz, mutfak dostları. Mutfak sakinlerinin bana verdigi goreve layık olmaya çalışacağım. 

            Bu karakterlerin katılımıyla başlayan mutfak maceramızı bekleyin......



                 Coming soon......


1 yorum: