10 Kasım 2012 Cumartesi


  Galiba sonbahar  kapımızı çaldı.Hatta kış bile diyebiliriz.Bu kış ile birlikte 2012 nin sonlarına yaklaştığımıza fark etmek ve farkedişin getirdikleri.Bu kış yeni şeylerle gelicek.İlk önce 20 li yaşları bitirip3  rakamlara geçiceğim.Artık inkar etmemem gereken bir olgu olacak orta yaşlı olmak.Hastalandığım zaman suçu bu 3'  rakamlara atsam sıkıntı olmaz herhalde.Bide şu biyolojik durum konuşmalarının (şu ana kadar kulak asmasam da) içimi sıkacağı ve telaşa kapılacağım zaman sanırım.30 yaş sendromu dedikleri bu olsa gerek. Geç kalmışlık hissi,  kendini sorgulama, bulunduğu durumu beğenmeme duyguları.Başaramadım hissi.Arada kalmak sanki bir gün genç bir gün yaşlı. 

     Gerçi olumlu düşünceler içine çekersem kendimi en akıllı en güzel zamanıymış bi kadının(öyle diyorlar:)).Ama bu 30' ların tesellisi de olabilir kendimizi kandırmak bunalıma yanından bile bulaşmamak için bir kaçış.Evet belki en güzel en akıllı zamanımdır.Belki daha az yara alırım ne de olsa daha iyi bilirim insanları.Az mı kazık yedim Az mı üzüldüm Az mı sevdim sevinildim.Evet bunlar oldu 20 li yaşalarda.
                                                                        Biraz daha bekliyeceğiz benim 30' lu yaşlarım nasıl geleceğini görmek için.Biraz bunalım biraz ahh geçmiş zaman muhabbetlerini getireceği kesin.Ama hala iddia ediyorum tarihler 2013 ü gösterene kadar 29 yaşındayım daha nasıl olsa.......    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder