16 Şubat 2013 Cumartesi


Yeniden …


         Uzun bir molanın ardından, bloğum için yazı yazmanın keyfini özlemişim. Son yazı eklediğim tarihin üzerinden epeyce bir zaman geçmiş. Gün denilen zaman diliminin kısalığını bilirsiniz ve birazda benim gibi sadece kendine ait anların peşinden koşan biriyseniz, zamanın hoyratlığından nasibinizi alıyorsunuz. Bu bir aydan uzun zaman dönemini boşa geçirmedim tabiki. Geriye dönerken anlatacak çok parçam olsun istedim. "Parçam" kelimesini özellikle kullanıyorum. Yazdığım her bir cümlenin benden birer parça olduğuna inanıyorum. Paylaştıkça, çoğalan parçalar. Biyolojik olarak göründüğümüz gibi bütün olmadığımıza, atom adı verilen taneciklerden meydana geldiğimize göre; ruhsal olarak da parçaların bizi oluşturduğunu söylemek yanlış olmaz. Sevgiler, hüzünler, acılar, umutlar, hayaller, arkadaşlar ve paylaşımlar bizi oluşturan parçalardan sadece bir kısmı. Bunu yazarken yansıtmak ve gerçekten inandığım cümleler kurmak için uğraşıyorum. Deniyorum. Kelimelerime geçirebilmek için yaşanmışlıklarımı. Benden size ulaşabilmesi dileğiyle merhaba.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder